مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 20:302023-01-24فرهنگي

مرکز رشد هنر در اهر ایجاد می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه شهرستان اهر به قطبیت در حوزه فرهنگ و هنر می رسد، گفت: مرکز رشد هنر در اهر ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدمحمدحسین بلاغی عصر سه شنبه در دیدار با فرماندار شهرستان اهر بابیان اقدامات زیربنایی برای تقویت فرهنگ و هنر و هویت فرهنگی را در آذربایجان شرقی شروع می کنیم، اظهار داشت: ارزیابی ها نشان می دهد که شهرستان اهر در حوزه فعالیت های فرهنگی و هنری به قطبیت می رسد و می دانم با حضور دکتر غنی زاده در شهرستان اهر، فعالیت های فرهنگی و هنری گسترش خواهد یافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در پاسخ به مطالبه ی فرماندار اهر مبنی بر تأمین اعتبار برای برگزاری جشنواره عکس ارسباران گفت: قطعاً اجازه نخواهیم داد تا جشنواره عکس ارسباران راکد بماند، از این رو بنا یه پیگیری فرماندار اهر، برای برگزاری جشنواره عکس ارسباران در سال آینده اعتبار 100 میلیون تومانی پیش بینی و اختصاص خواهد یافت.

وی در ادامه با اشاره به این که برگزاری جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران به صورت بین المللی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری می شود، یادآور شد: سال 1402 از نظر برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری، شهرستان اهر به قطب فرهنگی تبدیل می شود و این شهرستان میزبان جشنواره هایی همچون تئاتر کوت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز رشد هنر در اهر ایجاد می شود

مرکز رشد هنر در اهر ایجاد می شود