مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 20:202023-01-24اقتصادي

تصمیم گیری برای ساخت 50 جایگاه عرضه سوخت در سیستان و بلوچستان


بر اساس برنامه ریزی ساخت 40 تا 50 جایگاه سوخت و سی ان جی در این استان طی نشستی در استانداری مطرح و در صورت تصویب در شورای اقتصاد کمبود در این زمینه برطرف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، جواد اوجی عصر امروز (سه شنبه، چهارم بهمن ماه) در حاشیه بهره برداری از پالایشگاه تولید قیر در شهرک کامبوزیا زاهدان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از 500 کیلومتر شبکه گازرسانی به شهر زابل 470 کیلومتر آن اجرا شده است، گفت: به گفته همکارانم در شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان 200 کیلومتر آن تزریق گاز و بیش از 4 هزار علمک در این شهرستان نصب شده است.

وی با تأکید بر اینکه با تکمیل گازرسانی در استان سیستان و بلوچستان مردم بی شک به سوخت نفت سفید نیاز پیدا نخواهند کرد، افزود: درباره چگونگی تأمین نفت سفید و گاز مایع امشب (سه شنبه) در کارگروهی ویژه در استانداری تصمیم گیری خواهد شد.

احداث خط لوله 5 هزار میلیارد تومانی انتقال فرآورده نفتی برای مردم سیستان وزیر نفت با اشاره به مشکلات ناشی از انتقال فرآورده های نفتی با نفتکش های جاده پیما گفت: در نشست کارگروهی ویژه که امشب در استانداری با حضور معاون اول ریاست جمهوری برگزار می شود، درباره آغاز عملیات اجرایی احداث خط لوله 17 اینچ انتقال فرآورده نفتی از جنوب استان کرمان به زاهدان با هزینه ای بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم گیری برای ساخت 50 جایگاه عرضه سوخت در سیستان و بلوچستان

تصمیم گیری برای ساخت 50 جایگاه عرضه سوخت در سیستان و بلوچستان