مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 19:052023-01-24اجتماعي

توزیع 2 هزار دستگاه تبلت بین دانش آموزان اتباع در کرمان


کارشناس مدارس آموزش از راه دور و مسؤول امور اتباع اداره کل آموزش و پروش استان کرمان از توزیع 2 هزار دستگاه تبلت بین دانش آموزان اتباع در استان کرمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسیر، علی رضایی پور کارشناس مدارس آموزش از راه دور و مسؤول امور اتباع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان امروز اظهار کرد: در زمان کرونا و مجازی شدن آموزش، براساس نیازسنجی قرار براین شد که 2هزار دستگاه تبلت توسط سازمان ملل متحد و جمعیت حمایت از  بهبودیافتگان با نظارت اداره کل امور اتباع تهیه و بین اتباع نیازمند توزیع شود که تهیه تبلت ها با تاخیر دوساله مواجه شد.

وی ادامه داد: توزیع این تبلت ها و احصا دانش آموزان بر عهده اداره کل آموزش و و پرورش بوده است و بین 7 شهرستان که بیشترین اتباع را داشتند شامل نواحی 1و2 کرمان، رفسنجان، سیرجان، زرند، چترود و بردسیر این توزیع انجام شده است.

رضایی پور خاطرنشان کرد: 200 دستگاه تبلت به دانش آموزان اتباع ساکن در شهرستان بردسیر اهدا می شود.

وی عنوان کرد: بیش از 30هزار دانش آموز اتباع در کل استان در حال تحصیل هستند و این تعداد تبلت فقط به کسانی تعلق گرفت که علاوه بر پاسپورت، در سرشماری جدید ثبت نام کرده باشند و برگ آمایش و برگ حمایت تحصیلی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2 هزار دستگاه تبلت بین دانش آموزان اتباع در کرمان

توزیع 2 هزار دستگاه تبلت بین دانش آموزان اتباع در کرمان