مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 17:402023-01-24حوادث

کشف سلاح از عاملان تیراندازی در آبدانان


جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف یک قبضه سلاح کمری از عاملان تیراندازی به همراه دو تیغه خشاب در شهرستان آبدانان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ حسین نجفی اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان آبدانان واعلام آن به مرکز فوریت های پلیسی 110 بلافاصله اکیپ گشت انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی مشخص شد 2 نفر پس ورود به اقدام به قدرت نمایی وتهدید یکی از اهالی روستا و شلیک 2 گلوله کرده اند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام با بیان اینکه فرد تیرانداز به همراه همدست خود قبل ازورود ماموران انتظامی با خودروی شخصی از محل متواری شدند، تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع طرح مهاردر سطح شهرستان به مرحله اجرا درآمد که ماموران بخش کلات مورموری با هوشیاری و اقدامات پلیسی، موفق به شناسایی متهمان شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران انتظامی پس ازمتوقف کردن خوردو و دستگیری متهمان از آنها یک قبضه سلاح کمری با مهمات مربوطه به همراه 2 تیغه خشاب کشف کردند.

وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه پلیسی به بزه معترف و انگیزه تیراندازی را اختلافات شخصی بیان کردند، گفت: متهمان پس دستگیری و به همراه پرونده جهت سیر مراحل به مراجع قضایی معرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف سلاح از عاملان تیراندازی در آبدانان

کشف سلاح از عاملان تیراندازی در آبدانان