مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 16:152023-01-24اجتماعي

پیشرفت قانون هوای پاک در استان مرکزی 35 درصد ارزیابی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، یوسف یوسفی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی درخصوص میزان پیشرفت پروژه ها و مصوبات طرح جامع کاهش آلودگی هوای اراک اظهار داشت: - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: طبق آنچه رییس سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد در کل کشور پیشرفت قانون هوای پاک در حد 10 درصد بوده و در استان مرکزی هم اجرای این قانون حدود 30 تا 35 درصد ارزیابی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، یوسف یوسفی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی درخصوص میزان پیشرفت پروژه ها و مصوبات طرح جامع کاهش آلودگی هوای اراک اظهار داشت: برای قانون هوای پاک یا این طرح جامع دو ارزیابی وجود دارد که یک ارزیابی از دهه 80 تا 96 و درباره طرحی است که آیین نامه هیئت دولت بوده و پروژه های متعددی برای دستگاه ها پیش بینی شده بود.

یوسفی ادامه داد: در این طرح اعتباراتی که پیش بینی شده بود در حد 33 درصد تخصیص پیدا کرد و درنهایت پیشرفت پروژه ها نیز در حد 75 درصد اعلام شد که ارزیابی قبل از سال 96 است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی تصریح کرد: از سال 96 که قانون هوای پاک مصوب و ابلاغ شد با توجه به تعدد وظایفی و اینکه به صورت ملی 23 دستگاه و به صورت استانی حدود 18 دستگاه درگیر هستند سامانه ای از سوی سازمان حفاظت محیط زیست طراحی شد که این وظایف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت قانون هوای پاک در استان مرکزی 35 درصد ارزیابی می شود

پیشرفت قانون هوای پاک در استان مرکزی 35 درصد ارزیابی می شود