مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 16:152023-01-24اقتصادي

دامپینگ روسیه در بازار نئوپان/ صادرات 100 میلیون دلاری مبل


دبیر انجمن کارفرمایان صنایع چوب گفت: در زمینه نئوپان شاهد کاهش صادرات هستیم، زیرا روسیه پس از اعمال تحریم با دامپینگ قیمتی محصولات خود را ارزان تر از به بازارهای هدف ایران صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی مغانلو امروز در نشست خبری اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه بیش از 100 میلیون دلار محصولات و کالاهای صنعت مبلمان صادر شد که به اندازه جمع صادرات سال 1400 بوده است.

این میزان صادرات شامل بیش از 623 هزار مترمکعب نئوپان به ارزش 17.

8 میلیون دلار، صادرات تخته ام دی ای و اچ دی اف به میزان 156 هزار مترمکعب و ارزش بیش از 50 میلیون دلار و صادرات انواع مبل به میزان 11 هزار و 659 تن به ارزش 32.

9 میلیون دلار بوده است.

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنایع چوب ایران افزود: در زمینه ام دی اف شاهد رشد بیش از 80 درصدی صادرات هستیم، زیرا تا اسفند پارسال صادرات آن ممنوع بود و پس از آن آزاد شد.

وی گفت: در زمینه نئوپان شاهد کاهش صادرات هستیم، زیرا روسیه پس از اعمال تحریم های بین المللی با دامپینگ قیمتی محصولات خود را ارزان تر از به بازارهای هدف ایران صادر کرد.

مغانلو گفت: تولیدکنندگان بسیار خوبی در کشور داریم که طرح های توسعه ای خوبی نیز تعریف کرده اند و با توسعه کیفی محصولات می توان فرصت های صادراتی بیشتری نیز برای این صنعت پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دامپینگ روسیه در بازار نئوپان/ صادرات 100 میلیون دلاری مبل

دامپینگ روسیه در بازار نئوپان/ صادرات 100 میلیون دلاری مبل