مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 15:372023-01-24اجتماعي

30 درصد از خودروهای قزوین آلاینده هستند


مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری قزوین گفت: بالغ بر 30 درصد از مراجعات مراکز معاینه فنی قزوین، مربوط به خودروهای آلاینده است که تأییدیه مراکز معاینه فنی را اخذ نمی کنند.

- مجتبی جانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به وضعیت آلودگی هوا و شدت آلایندگی در استان قزوین هنوز آمایش دقیقی صورت نگرفته؛ تا مشخص شود چه میزان از آلاینده های موجود در هوا مربوط به تردد خودروها و ترافیک شهری است.

وی عنوان کرد: مراکز معاینه فنی خودرو در هر شهر زیر نظر سازمان ترافیک شهرداری است که این مراکز با عملکرد دقیق در تلاش هستند تا از تردد خودروهای معیوب و آلاینده در سطح شهر و جاده ها جلوگیری کنند.

تمامی خودروها در صورت صحت عملکرد تأییدیه معاینه فنی را دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری قزوین گفت: جایگاه های مختلفی برای معاینه فنی در سطح استان وجود دارد که در مراکز اقبالیه، زیباشهر، الوند، آبیک، بیدستان، آوج، بویین زهرا و تاکستان مشغول خدمت رسانی به هم استانی ها هستند و به طور مثال در مرکز فنی زیباشهر میانگین ماهانه 2200 تا 2400 خودرو به مرکز مراجعه می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این مراکز کلیه خودروها ازلحاظ آلاینده بودن، عملکرد ترمز، کمک فنرها، شیشه، اهرم بندی و اتصالات جلوبندی بررسی می شوند و از بین مراجعاتی که صورت می گیرد 70 درصد خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد از خودروهای قزوین آلاینده هستند

30 درصد از خودروهای قزوین آلاینده هستند