مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 15:052023-01-24سياسي

سپاه، ستون و عمود مستحکم خیمه انقلاب است


فرمانده سپاه استان البرز سپاه را ستون و عمود مستحکم خیمه انقلاب دانست و گفت: دشمن از ابزارهای مختلفی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی استفاده کرد غافل از اینکه این نظام و حاکمیت بیدی نیستند که با این بادها بلرزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، امروز در دیدار با اعضا و مسؤولین کانون عاشقان ولایت استان که در سالن جلسات ستاد فرماندهی انجام شد، گفت: ما در کسوت پاسداری، خدمتگزار مردم هستیم و به این خادمی افتخار می کنیم.

خدا را شاکریم که خداوند توفیق پاسداری از این نظام و انقلاب را نصیب ما کرده است.

وی مطرح کرد: سپاه و بسیج، خار چشم دشمنان این نظام و انقلاب و اسلام هستند و به همین دلیل مورد هجمه های فراوان آن ها قرار دارند.

بنا به فرمایش نماینده ولی فقیه در استان البرز، جمهوری اسلامی ایران نهادهای انقلابی بسیاری دارد اما مجموعه ای مانند سپاه، فراتر از وظایفی که بر عهده دارد، فعالیت و با اقدامات خود دشمن را عصبانی می کند.

فرمانده سپاه استان البرز راز ماندگاری بسیج را حضور در میادین بزرگ جهاد دانست و دفاع از سرزمین در مقابل دشمن متجاوز در دوران هشت سال دفاع مقدس، جهاد علمی و فرهنگی، کمک به همنوع در زمان بلایای طبیعی، دفاع از حریم و حرم آل الله، کمک به مردم در دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه، ستون و عمود مستحکم خیمه انقلاب است

سپاه، ستون و عمود مستحکم خیمه انقلاب است