مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 13:502023-01-24اقتصادي

تسهیل فرآیند پرونده های رفع تداخل اراضی در 29 شهرستان استان فارس


رییس سازمان جهادکشاورزی فارس با اشاره به اینکه استفاده از نیروهای جوان، متعهد و کارآمد در منابع طبیعی و جهاد کشاورزی در موضوع رفع تداخل موجب تسهیل و تسریع فرایند شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مجتبی دهقان پور صبح سه شنبه در ششمین شورای پیشگیری از تخریب و حفاظت از اراضی فارس با یادآوری اینکه تاکنون برای حدود 20 درصد اراضی مستثنیات این استان رفع تداخل انجام شده است، گفت: رفع تداخل تاکنون برای 274 پلاک با مساحت 673 هزار و 391 هکتار انجام شده است.

وی افزود :451 هزار و 447 هکتار از این مساحت، مربوط به اراضی ملی تثبیت شده و مابقی اراضی غیر ملی تثبیت شده است.

او با بیان اینکه تا پایان سال گذشته استان فارس از حیث تعداد پلاک رفع تداخل در رتبه 30 کشور و به لحاظ سطح در رتبه 31 قرار داشت، افزود: بر اساس آخرین آماری که در قرارگاه رفع تداخل کشوری اعلام شد، فارس به لحاظ تعداد پلاک رفع تداخل شده به رتبه 16 و به لحاظ سطح به رتبه 13 کشور رسیده است.

تاکنون با تمهیداتی که اتخاذ شده امسال از لحاظ تعداد پلاک به رتبه 8 و به لحاظ سطح غیر ملی تثبیت شده به رتبه 10 کشور رسیده ایم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به اینکه استفاده از نیروهای جوان، متعهد و کارآمد در منابع طبیعی و جهاد کشاورزی در موضوع رفع تداخل موجب تسهیل و تسریع فرایند شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل فرآیند پرونده های رفع تداخل اراضی در 29 شهرستان استان فارس

تسهیل فرآیند پرونده های رفع تداخل اراضی در 29 شهرستان استان فارس