مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 12:552023-01-24اقتصادي

استان بوشهر 967 کیلومتر ساحل دارد/ افزایش تخلیه و بارگیری کالا


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از نجات 255 نفر در سوانح دریایی طی 10 ماهه سال جاری خبر داد و گفت: طول کل سواحل استان با در نظر گرفتن تورفتگی ها 967 کیلومتر تعیین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد شکیبی نسب صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر دارای 967 کیلومتر مرز دریایی است که 11 بندر تجاری در این سواحل مستقر شده و در زمینه صادرات و واردات کالا فعالیت دارند.

وی میزان تخلیه و بارگیری کالا در 10 ماهه نخست سال گذشت را 42 میلیون تن عنوان کرد و ادامه داد: میزان تخلیه و بارگیری کالا در بنادر استان بوشهر طی 10 ماهه سال جاری به 49 میلیون تن رسیده که بیانگر رشد 17 درصدی است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره ره رشد 6 درصدی تخلیه و بارگیری کانتینری استان طی مدت مذکور اضافه کرد: در 10 ماهه امسال 208 هزار مسافر از طریق بنادر استان جابجا شده که نسبت به سال قبل سه درصد افزایش دارد.

وی از کاهش 9 درصدی واردات کالا نسبت به سال قبل خبر داد و اضافه کرد: در زمینه واردات کالای کانتینری شاهد افزایش 45 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

وقوع 77 مورد اضطرار دریایی شکیبی نسب با اشاره به وقوع 77 مورد اضطرار دریایی طی 10 ماهه سال جاری بیان کرد: بیشترین سوانح دریایی در استان بوشهر مربوط به شناورهای سنتی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان بوشهر 967 کیلومتر ساحل دارد/ افزایش تخلیه و بارگیری کالا

استان بوشهر 967 کیلومتر ساحل دارد/ افزایش تخلیه و بارگیری کالا