مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 12:502023-01-24سياسي

برگزاری رژه خودرویی در شهرکرد همزمان با آغاز دهه فجر


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با 12 بهمن، آغاز دهه فجر ویژه برنامه رژه خودرویی ساعت 9 صبح از فرودگاه شهرکرد به سمت مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، موسی انصاری صبح امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر با بیان اینکه دهه فجر امسال نسبت به سال های گذشته باید متفاوت تر برگزار شود، گفت: این ایام فرصت خوبی برای مسئولان نظام است تا دستاوردها و نقاط قوت را به منظور امیدآفرینی در جامعه تبیین کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: در همین راستا 25 کمیته راهبردی تشکیل و برنامه ها با شعار ایران استوار، 44 سال افتخار به اعضای کمیته ها تبیین شد و این جلسه به منظور پیگیری مصوبات جلسه قبل تشکیل شده است.

وی بیان داشت: به مناسبت 12 بهمن ویژه برنامه رژه خودرویی ساعت 9 صبح از فرودگاه شهرکرد به سمت مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود.

انصاری افزود: همچنین بعد از رژه مردم در مصلی جمع می شوند تا در این روز که با میلاد امام هادی(ع) نیز مصادف است برنامه شایسته ای را برگزار کنیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان توضیح داد: در این برنامه از حیاط مدارس به عنوان پارکینگ خودروها استفاده می شود و شهرداری تزیین جایگاه روبروی مصلی و فصاسازی شهر را بر عهده د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رژه خودرویی در شهرکرد همزمان با آغاز دهه فجر

برگزاری رژه خودرویی در شهرکرد همزمان با آغاز دهه فجر