مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 12:452023-01-24اقتصادي

ورود رسمی «غدانه» به فرابورس


امروز بازار دوم فرابورس ایران میزبان عرضه اولیه 20 درصد از سهام شرکت کارخانجات پنبه و دانه های روغنی خراسان در نماد «غدانه» به صندوق های سرمایه گذاری در سهام و مختلط بود تا این شرکت به عنوان دویست و هفتمین ناشر پذیرفته شده فرابورسی روی تابلو معاملات کشف قیمت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، سهامداران عمده کارخانجات پنبه و دانه های روغنی خراسان، دوشنبه 3 بهمن ماه 108 میلیون سهم این شرکت را در بازار دوم فرابورس ایران عرضه کردند و در نهایت غدانه با استقبال خریداران با متوسط موزون قیمت 14 هزار و 910 ریال روی تابلوی معاملات بازار دوم نشست.

بر اساس این گزارش، در عرضه این نماد که به روش حراج صورت گرفت هر کد معاملاتی حداکثر مجاز به خرید 5 میلیون و 400 هزار سهم بود و در حالی که 51 صندوق سفارش های خود را از طریق ایستگاه های معاملاتی ارسال کردند، 27 صندوق موفق شدند به سهامداران این نماد بپیوندند.

شایان ذکر است تابستان سال گذشته شرکت کارخانجات پنبه و دانه های روغنی خراسان به عنوان دویست و پنجاه و ششمین نماد معاملاتی و یکصد و پنجاه و یکمین شرکت بازار دوم، در فهرست نرخ های فرابورس درج شده بود.

کمترین قیمتی که در عرضه اولیه این شرکت از گروه محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر، منجر به معامله شد 12 هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود رسمی «غدانه» به فرابورس

ورود رسمی «غدانه» به فرابورس