مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 12:252023-01-24اقتصادي

ساخت خانه های یک طبقه حیاط دار مشمول1200 شهر می شود


معاون شهرسازی ومعماری وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد:1200 شهر براساس طرح جامع مشمول ساخت خانه های یک طبقه هستندکه بایدواگذاری اراضی این شهرها برای ساخت واحدهای مسکونی براساس همان طرح انجام شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی فرزانه صادق مالواجرد معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی در نشست تخصصی مدیران اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: میزان پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن در برخی استان های کم برخوردار بسیار چشمگیر است.

وی درباره اهمیت مصوبات شورای عالی شهرسازی و معماری گفت: این شورا به ریاست وزیر راه و شهرسازی برگزار می شود و به لحاظ قوانین، مصوبات این شورا الزام اجرایی دارد و برای همه مدیران کل لازم الاجراست.

به گفته مالواجرد، بر اساس آمارها پیشرفت همه مراحل طرح نهضت ملی مسکن در یک سال اخیر سرعت چشمگیری یافته و نقطه قوت طرح نهضت ملی مسکن، فنی و کارشناسی بودن همه مراحل این طرح در شناسایی و تأمین اراضی و احداث شهرک ها و واحدهای مسکونی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره احداث شهرک ها گفت: بر اساس آخرین مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری درباره تراکم زمین ها و تأکیدات انجام شده برای جلوگیری از مشکلات رخ داده در مسکن مهر، در شهرهایی که طرح جامع شهر به ساخت یک طبقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت خانه های یک طبقه حیاط دار مشمول1200 شهر می شود

ساخت خانه های یک طبقه حیاط دار مشمول1200 شهر می شود