مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 11:152023-01-24سياسي

تقویت جریان های فرهنگی و هنری در اولویت ادارات ارشاد شهرستانها باشد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: تقویت جریان های فرهنگی و هنری مبتنی بر ارزشهای اجتماعی و مفاهیم دینی و تربیت هنرمندان متعهد در اولویت ادارات ارشاد شهرستانی باشد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: تقویت جریان های فرهنگی و هنری مبتنی بر ارزشهای اجتماعی و مفاهیم دینی و تربیت هنرمندان متعهد در اولویت ادارات ارشاد شهرستانی باشد.

سیدمحمدحسین بلاغی، در جمع روسای ادارات ارشاد شهرستانهای استان، با اشاره به اهمیت و جایگاه فرهنگ و فرهنگسازی در جامعه، اظهار کرد: در برهه کنونی و مناسبات جهانی، احتمال درگیری نظامی به صفر رسیده و دشمنان بر حمله به حوزه فرهنگ متمرکز شده اند.

وی افزود: از این رو اهتمام ما باید بر تقویت جریان های فرهنگی و هنری مبتنی بر ارزشهای اجتماعی، اسلامی، انقلابی و مفاهیم اخلاقی باشد تا از این آسیب ها مصون باشیم.

بلاغی در ادامه به لزوم تقویت هسته های مردمی فرهنگ و هنر در استان و شهرستانها اشاره کرد و گفت: باید تدبیری اندیشیده شود تا فاصله ایجاد شده از جریان های مردم محور به حداقل برسد و هسته های مردمی در حوزه فرهنگ و هنر فعال شود.

وی تاکید کرد: معیار حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از شهرستانها نیز با توجه به میزان ایجاد و تقویت هسته های مردمی فرهنگ و هنر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت جریان های فرهنگی و هنری در اولویت ادارات ارشاد شهرستانها باشد

تقویت جریان های فرهنگی و هنری در اولویت ادارات ارشاد شهرستانها باشد