مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 11:102023-01-24پزشكي

تلاش برای تحقق اهداف برنامه عدالت تعالی و بهره وری آموزش پزشکی


رییس کشوری برنامه جامع عدالت تعالی و بهره وری در آموزش علوم پزشکی خاطرنشان کرد: این برنامه بنا دارد در راستای تحقق بهره وری، با توجه به منابع موجود به اهداف تعیین شده دست یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، ششمین جلسه شورای کشوری برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری در آموزش علوم پزشکی با حضور روسای 7 کارگروه کشوری و تشریح عملکرد آنها برگزار شد.

دکتر محمدعلی محققی رییس کارگروه کشوری اخلاق پزشکی، سلامت معنوی و تعهد حرفه ای ضمن تاکید بر تغییر شاخص های این کارگروه در سال 1402 گفت: باید شاخص ها به شاخص های محتوایی تغییر یابد.

سپس دکتر شهریاری به ارائه گزارش عملکرد کارگروه کشوری مرجعیت علمی و آینده نگاری پرداخت و خاطرنشان کرد: برنامه های مرجعیت علمی در 4حوزه راهبردها و برنامه های عملیاتی، پروژه های مرجعیت علمی در دانشگاهها، هماهنگی با مرکز نصر جهت پیاده سازی برنامه ها و برگزاری همایش مرجعیت علمی و توانمندسازی و نحوه پیاده سازی مرجعیت علمی در کشور در حال پیگیری است.

وی به بررسی اشکالات و ابهامات پیش رو در 3 لایه دانشگاهی، وزارتی و کلان کشوری پرداخت و دکتر حسن زاده نایب رییس کشوری برنامه جامع عدالت تعالی و بهره وری در آموزش علوم پزشکی خاطرنشان کرد این برنامه بنا دارد در راستای تحقق بهره وری، با توجه به منابع م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تحقق اهداف برنامه عدالت تعالی و بهره وری آموزش پزشکی

تلاش برای تحقق اهداف برنامه عدالت تعالی و بهره وری آموزش پزشکی