مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 09:252023-01-24اقتصادي

قیدار روشن تر می شود


شهردار شهر قیدار از آغاز اجرای پروژه روشنایی در پیاده رو ها و سواره رو های شهر قیدار با اعتبار بالغ بر 6 میلیارد ریال خبر داد و گفت: با اجرای این طرح تمامی دستک ها و سرچراغی های معابر اصلی تعویض و روشنایی پیاده روهای سطح شهر نیز تامین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سیدمصطفی موسوی، امروز در جمع خبرنگاران استان، در خصوص برنامه های شهرداری قیدار مربوط به تعویض دستک های روشنایی معابر و تامین روشنایی پیاده روها اظهار کرد: در راستای تحقق شعار قیدار؛ شهر نشاط و زندگی ، در حوزه زیباسازی شهری با توجه به اینکه هم تامین روشنایی شهری و هم زیباسازی شهری مدنظر بود چندین اقدام در زمینه تامین روشنایی و نورپردازی انجام شده است.

شهردار قیدار ادامه داد در همین راستا تقویت روشنایی معابر اصلی و تامین روشنایی پیاده روها در دستور کار شهرداری قرار گرفت و تمامی معابر شهری با اشکال مختلف نورپردازی شدند.

شهردار قیدار با بیان اینکه امسال تقریبا دستک های مورد نیاز معابر اصلی شهر خریداری شدند تا علاوه بر تامین نور، صرفه جویی در مصرف برق، منجر به زیبایی شهر شوند، از همکاری اداره برق قیدار در همکاری با شهرداری قدردانی کرد و افزود: بدون احتساب هزینه نصب، کابل و اتصالات میزان اعتبار برای تامین دستک های پیاده رویی بیش از 2 میلیارد و 700 میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیدار روشن تر می شود

قیدار روشن تر می شود