مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 04:502023-01-24بين الملل

رای الیوم: تحریمهای اروپا علیه ایران نمادین و به ضرر خود آنهاست


روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم به تشریح ابعاد تحریم های اروپا علیه ایران پرداخت و آن را به زیان خود اروپایی ها دانست که نمادین است و تاثیرات محدودی به همراه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم در گزارشی به بررسی ابعاد تحریم های اروپا علیه ایران پرداخت.

در این گزارش با اشاره به تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه 37 شخص و نهاد ایرانی، آمده است: تحریم ها شامل ممنوعیت سفر به اروپا و مسدود کردن حساب شخصیت های مورد تحریم است اما این تحریم ها نمادین هستند و تاثیرات محدودی دارند چرا که اگر نگوییم تمام این شخصیت ها بلکه اغلب آنها در پایتخت های اروپایی گذران فراغت نمی کنند و در سوییس حساب مالی ندارند.

این گزارش می افزاید: خطرناک بودن این تحریم ها در این نهفته است که تاثیر منفی بر روی خود کشورهای اروپایی به همراه دارد چرا که واکنش ایران قاطع خواهد بود و می توان آنها را در نکات زیر خلاصه کرد: یک: تیر خلاص به مذاکرات وین برای احیای توافق هسته ای ایران، بویژه اینکه سه کشور بزرگ اروپایی شامل انگلیس، فرانسه و آلمان در آن مشارکت دارند.

دوم: گنجاندن ارتش های اروپایی در فهرست تروریسم ایران که باعث می شود تمام فرماندهان و عوامل آنها در معرض هدف قرار گرفتن و مقابله به مثل قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای الیوم: تحریمهای اروپا علیه ایران نمادین و به ضرر خود آنهاست

رای الیوم: تحریمهای اروپا علیه ایران نمادین و به ضرر خود آنهاست