مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 19:402023-01-23اجتماعي

اردوگاه فرهنگی و تربیتی نمین در فضای جدید ایجاد شد


رییس آموزش و پرورش شهرستان نمین گفت: اردوگاه فرهنگی و تربیتی نمین پس از هشت سال انتظار در فضای جدید ایجاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انوش جعفری بعدازظهر دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به کسب رتبه اول طرح ملی ثبت الکترونیک سلامت دهان و دندان شهرستان نمین تاکید کرد: شهرستان نمین در اجرای طرح مدارس عاری از پوسیدگی دندان به عنوان پایلوت کشوری انتخاب شد.

وی به هوشمندسازی کامل چهار مدرسه و استقرار کلاس هوشمند در 60 مدرسه اشاره کرد و افزود: نمین میزبان برگزاری اولین اجلاس نماز و تدوین طرح تحول تربیتی شد.

رییس آموزش و پرورش شهرستان نمین به شروع عملیات احداث 8 مدرسه با اعتبار حدود 60 میلیارد تومان اشاره کرد و گفت: در طول تحول 6 ساله دوازده مدرسه در سطح شهرستان افتتاح شده است.

جعفری با بیان اینکه امسال دیوارکشی محوطه 14 مدرسه به پایان رسیده است، گفت: سالن ورزشی شهید آبی بیگلو پس از 11 سال افتتاح شد.

وی با تاکید بر اینکه 95 درصد سیستم حرارتی مدارس سطح شهرستان استانداردسازی شده است، تصریح کرد: برنامه ریزی جهت پوشش صد در صدی مدارس انجام شده است.

رییس آموزش و پرورش شهرستان نمین از ایجاد 11 باب سوییت خانه معلم خبر داد و گفت: احداث اولین ساختمان با تیپ هنرستان با 7 کارگاه به پایان رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوگاه فرهنگی و تربیتی نمین در فضای جدید ایجاد شد

اردوگاه فرهنگی و تربیتی نمین در فضای جدید ایجاد شد