مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 18:202023-01-23سياسي

خشکی خلیج گرگان آینده بندرگز را تیره و تار می کند


فرماندار بندرگز با اشاره به خروج خلیج گرگان از شرایط بحرانی، گفت: خلیج گرگان در زندگی و حیات مردم گلستان و حتی خارج استان اثرگذار است و خشکی آن آینده ما را تیره و تار می کند.

- صابر حسن پور امروز دوشنبه 3 بهمن در نشست گروه خبری فجر گلستان ضمن محکومیت اقدام نابخردانه پارلمان اروپا و قرار دادن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی اظهار کرد: این اقدام پارلمان اروپا بسیار نابخردانه بوده و ما به شدت آن را محکوم می کنیم، سپاه همیشه نگهبان و حافظ آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده و این اقدام نشانه عجز دشمن است.

وی از کلنگ زنی و افتتاح 184 طرح با اعتبار 143 میلیارد و 568 میلیون و 900 هزار تومان در بندرگز خبر داد و افزود: در حوزه عمرانی 91 طرح با اعتبار 112 میلیارد و 233 میلیون و 900 هزار تومان و در حوزه اقتصادی 93 طرح با اعتبار 31 میلیارد و 335 میلیون تومان به مناسب دهه فجر در شهرستان بندرگز افتتاح می شود که برای 133 نفر اشتغال ایجاد می کند.

فرماندار بندرگز به رشد 46 درصدی اعتبارات پروژه های دهه فجر در شهرستان بندرگز اشاره کرد و یادآور شد: 49 درصد طرح های دهه فجر امسال در حوزه عمرانی و 51 درصد مربوط به حوزه اقتصادی است، همچنین 78 درصد اعتبارات ما مربوط به طرح های عمرانی و 22 درصد اعتبارات مربوط به طرح های اقتصادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشکی خلیج گرگان آینده بندرگز را تیره و تار می کند

خشکی خلیج گرگان آینده بندرگز را تیره و تار می کند