مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 16:552023-01-23سياسي

مفتی یمن: کشورهای اسلامی روابط خود را با سوئد قطع کنند


مفتی یمن از کشورهای اسلامی خواست که روابط دیپلماتیک خود را با سوئد و تمام کشورهایی که آشکارا با مقدسات اسلامی دشمنی می کنند، قطع کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شمس الدین شرف الدین مفتی یمن بعد از ظهر امروز دوشنبه تأکید کرد که این کشور اقدامات خبیثانه دشمنان خدا، رسول (ص) و کتابش را محکوم کرده و از آنان ابراز انزجار می کند.

شبکه خبری المسیره به نقل از مفتی یمن گزارش داد، مردم یمن در قبال تعدی به قرآن کریم کوتاه نخواهند آمد و به مسئولیت خود در کمک به دین خداوند عمل خواهند کرد.

وی با بیان اینکه سوئد باید اقداماتی را انجام دهد که چنین اقدامات شنیعی تکرار نشود، ادامه داد، مسئولیت علمای مسلمان نیز این است که امت اسلامی را به سمت خشمگین شدن از هتک حرمت به مقدسات سوق دهند و در این زمینه به مسئولیت خود عمل کنند.

مفتی یمن از کشورهای اسلامی نیز خواست که روابط دیپلماتیک خود را با سوئد و تمام کشورهایی قطع کنند که آشکارا با مقدسات اسلامی دشمنی می کنند.

شرف الدین همچنین گفت که متولیان امر مسلمین نباید در برابر تعدی به قرآن کریم، نظاره گر باشند و اقدامات محکمی انجام ندهند.

لذا از ملتهای اسلامی می خواهیم که اقدامی کنند و برای دفاع از قرآن کریم، انقلاب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفتی یمن: کشورهای اسلامی روابط خود را با سوئد قطع کنند

مفتی یمن: کشورهای اسلامی روابط خود را با سوئد قطع کنند