مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 16:302023-01-23سياسي

برگزاری بیش از 100 نشست گفتمانی به مناسبت دهه فجر در بندرگز


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بندرگز از برگزاری بیش از 100 نشست بصیرتی و گفتمانی با محوریت جهاد تبیین طی ایام الله دهه فجر در شهرستان بندرگز خبر داد.

- ایسنا/گلستان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بندرگز از برگزاری بیش از 100 نشست بصیرتی و گفتمانی با محوریت جهاد تبیین طی ایام الله دهه فجر در شهرستان بندرگز خبر داد.

حجت الاسلام مجید حسین پور امروز دوشنبه 3 بهمن در نشست با گروه خبری فجر گلستان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار کرد: نزاع جبهه حق و باطل از همان ابتدا بوده و همچنان هم ادامه دارد، در عصر ما، امام خمینی(ره) موفق به تشکیل حکومت اسلامی و انقلاب اسلامی شد و پیروزی انقلاب دشمنی دشمنان و بدخواهان دوچندان شده است.

وی علت هجمه، تخریب و تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط دشمن را پیروزی انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب دهه فجر را عید انقلاب برشمردند، امیدوارم بتوانیم با برگزاری برنامه های متعدد فرهنگی، خلاقانه، مبتکرانه و نو ایام الله دهه فجر گرامی داشته شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بندرگز از برگزاری بیش از 100 نشست بصیرتی و گفتمانی به مناسبت دهه فجر در گلستان خبر داد و افزود: برگزاری جشن های خیابانی با محوریت محلات، برگزاری مسابقات محله، پخش سرودهای زنده، برگزاری جشن های خیابانی، بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 100 نشست گفتمانی به مناسبت دهه فجر در بندرگز

برگزاری بیش از 100 نشست گفتمانی به مناسبت دهه فجر در بندرگز