مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 16:002023-01-23سياسي

تروریست خواندن سپاه از روی استیصال و درماندگی است


شهردار قم با صدور پیامی اقدام اخیر اتحادیه اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد.

- سید مرتضی سقاییان نژاد امروز دوشنبه 3 دی ماه در پیامی، اقدام اخیر اتحادیه اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد.

متن پیام شهردار قم به شرح زیر است: ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اصولی استوار و پاینده است که به لطف و توفیق الهی، توانی برای خدشه زدن به آن را نمی توان یافت و تاریخ پرافتخار 44 ساله این نظام نشان داده دشمنی با مردم و حکومتی که برآمده از خواست مردم و استوار بر پشتیبانی مردم است؛ تلاشی عبث و بیهوده است.

تحریم های دشمنان این مرز و بوم موضوعی جدید نیست و طرح و تصویب انواع آن توسط دولت هایی که پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را تاب تماشا ندارند، مسبوق به سابقه است؛ در همین راستا تصمیم جدید اتحادیه اروپا در تحریم مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز اقدامی است از سر استیصال و درماندگی که بازهم گذر زمان نشان خواهد داد و ثابت خواهد شد که تأثیری بر خواسته های ناحق آنان نخواهد داشت.

قطعاً این قبیل اقدامات سخیف و برآمده از رویکرد رذیلانه حمایت دولت های استعمارگر از یکدیگر، در عزم و اراده و تلاش و جهاد در مسیر امنیت، اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی در شئون مختلف تأثیری نداشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تروریست خواندن سپاه از روی استیصال و درماندگی است

تروریست خواندن سپاه از روی استیصال و درماندگی است