مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 15:302023-01-23حوادث

باند سارقان خشن احشام در نایین منهدم شد


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای یک باند 3 نفره که با ضرب و شتم و بستن دست و پای یک پیرمرد چوپان 36 رأس دام او را سرقت کرده بودند در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نایین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حسین تُرکیان رییس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع سرقت 36 رأس احشام در یکی از روستاهای شهرستان نایین به گونه ای که سارقان یک پیرمرد چوپان را مورد ضرب و شتم قرار داده و دست و پای او را بسته بودند و این موضوع نگرانی دامداران منطقه را موجب شده بود، بلافاصله پرونده این سرقت در اختیار تیمی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی علمی و تخصصی صحنه وقوع جرم و جمع آوری آثار و ادله لازم از سارقان و انجام یکسری اقدامات هوشمندانه سرانجام هویت اعضای باندی 3 نفره که دست به این سرقت زده بودند را به دست آوردند.

ترکیان با بیان اینکه متهمان 2 مرد و یک زن بوده و همگی دارای سوابق متعدد کیفری هستند، گفت: این افراد چند روز قبل از سرقت به محل رفته  و پس از شناسایی و بررسی تمامی جوانب با یک دستگاه خودروی وانت نیسان و یک دستگاه پراید در شب حادثه دوباره به این مکان مراجعه و با ضرب و شتم و بستن و دست و پای چوپان، دام های او را سرقت  و از صحنه متواری می شون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند سارقان خشن احشام در نایین منهدم شد

باند سارقان خشن احشام در نایین منهدم شد