مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 14:302023-01-23سياسي

نقش مهم رسانه در تبیین و معرفی شخصیت شهید «قاسم سلیمانی»


معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به نقش اصحاب رسانه در تبیین، نشر، معرفی و الگوی شخصیتی حاج قاسم، گفت: اصحاب رسانه لرستان نیز در ابعاد مختلف تولید محتواهای ویژه ای را با موضوع مکتب حاج قاسم داشته و دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، اعظم روانشاد ظهر امروز در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره مکتب سلیمانی و پویش جانفدا، ضمن محکوم کردن بیانیه پارلمان اورپا مبنی بر ترکریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این حرکت ناشی از عصبانیت دشمن از شکست در اغتشاشات اخیر است.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در دهه مقاومت و سالگرد شهادت قاسم سلیمانی برنامه های متعددی را در حوزه فرهنگ و هنر و رسانه اجرایی کرد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به برگزاری80 برنامه فرهنگی در سطح استان طی دهه مقاومت، بیان داشت: سومین همایش راه سلیمانی از جمله این برنامه ها بود که در حوزه تخصصی شعر برگزار شد.

روانشاد تصریح کرد: در مجموع120 اثر برای جشنواره مکتب سلیمانی و همچنین پویش جانفدا به دبیرخانه ارسال شد که در نهایت و پس از داوری آثار، 20 اثر برگزیده شدند.

وی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی از مجاهدان ایثارگر و متواضع انقلاب اسلامی بود، افزود: این شهید بزرگوار در را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم رسانه در تبیین و معرفی شخصیت شهید «قاسم سلیمانی»

نقش مهم رسانه در تبیین و معرفی شخصیت شهید «قاسم سلیمانی»