مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 14:302023-01-23سياسي

سپاه ستون و عمود مستحکم خیمه انقلاب است


فرمانده سپاه استان البرز سپاه را ستون و عمود مستحکم خیمه انقلاب دانست و گفت: دشمن از ابزارهای مختلفی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی استفاده می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، رزمایش های کمک مومنانه و ایجاد امنیت پایدار برای مردم در مقابل اغتشاشگران را از جمله این میادین برشمرد.

سردار حیدرنیا با اشاره به فعالیت گسترده سپاه و بسیج در عرصه های محرومیت زدایی و سازندگی عنوان کرد: دشمنان می دانند که ضربات کاری سپاه موجب زبونی و استیصال آنها شده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی از آشوب ها و اغتشاشات اخیر به عنوان جنگ ترکیبی یاد کردند زیرا دشمن تمام عده و عده و سرمایه های خود را برای ضربه زدن به این نظام پای کار آورد.

وی اذعان کرد: در این جنگ ترکیبی، نه تنها دشمنان موفق نشدند به اهداف شوم خود برسند بلکه ما آنها را شکست دادیم و در واقع سیلی محکمی از جمهوری اسلامی ایران خوردند و نقشه هایشان نقش بر آب شد.

در این جنگ ترکیبی، شناختی و ادراکی که دشمنان علیه فکر و اندیشه و ذهن همه نسل های ما به ویژه جوانان به راه انداخته اند، بی شک بسیجیان و سپاهیان نیز جزو جامعه هدف آنها قرار دارند.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه با نواخته شدن شیپور جنگ مرد از نامرد مشخص می شود، بیان کرد: در جریان اتفاقات و آشوب های اخیر، برخی مسئولین و افرادی که از سفره انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه ستون و عمود مستحکم خیمه انقلاب است

سپاه ستون و عمود مستحکم خیمه انقلاب است