مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 13:252023-01-23اقتصادي

پروژه های دهه فجر بندرگز 133 شغل پایدار ایجاد می کند


پروژه عمرانی و اقتصادی دهه فجر شهرستان بندرگز 133 فقط شغل پایدار برای اهالی شهرستان ایجاد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صابر حسن پور ظهر دوشنبه در نشست گروه خبری فجر اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر 91 طرح عمرانی با اعتبار 112 میلیارد تومان و 93 پروژه اقتصادی و اشتغالزایی با اعتبار بیش از 31 میلیارد تومان در شهرستان بندرگز افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار بندرگز ادامه داد: در مجموعه 184 پروژه با اعتبار بیش از 143 میلیارد تومان در شهرستان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که 133 فقره اشتغال پایدار برای اهالی منطقه ایجاد می کند.

وی افزود: تجهیز و بهره برداری از درمانگاه مدافعان سلامت با اعتبار 20 میلیون تومان، احداث پروژه های خدماتی و رفاهی با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان و 10 پروژه عمرانی در بخش شهرداری ها با اعتبار 26 میلیارد تومان از جمله مهم ترین پروژه های عمرانی این شهرستان محسوب می شوند.

فرماندار بندرگز گفت: در تلاش هستیم با فراهم کردن زیرساخت های لازم، یک مورد سرمایه گذاری با اعتبار بیش از دو هزار میلیارد تومان در شهرستان اجرایی شود.

حسن پور به اقدامات انجام شده در یک سال اخیر اشاره کرد و افزود: میزان حدنگاری و کاداستر در اراضی زراعی شهرستان از پنج درصد به 45 درصد افزایش یافته است و رتبه نخست این طرح در گلستان بندرگز تعلق دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های دهه فجر بندرگز 133 شغل پایدار ایجاد می کند

پروژه های دهه فجر بندرگز 133 شغل پایدار ایجاد می کند