مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 13:002023-01-23فناوري

پاسخ ساترا به انتقاد از روند مجوز برای سریال نیما جاویدی


انتقاد تهیه کننده سریال «آکتور» به روند مجوز دادن به سریال ها در سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر و «عجیب» خواندن این رویه از سوی وی، توضیحاتی را از سوی ساترا به همراه داشته است.

- انتقاد تهیه کننده سریال آکتور به روند مجوز دادن به سریال ها در سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر و عجیب خواندن این رویه از سوی وی، توضیحاتی را از سوی ساترا به همراه داشته است.

محمدصادق افراسیابی ـ معاون کاربران و تنظیم گری اجتماعی ساترا ـ در گفت وگویی با ایسنا در تشریح روندی که سریال اخیر نیما جاویدی در سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر برای دریافت مجوز پشت سر گذاشت، یادآور شد: سیزدهم شهریور ماه 1401 ساترا طی نامه ای در مکاتبه با فیلیمو، ابهاماتی که درباره محتوای سریال مطرح بوده است را ابلاغ کرده است که از سوی پلتفرم مذکور به این نامه پاسخی داده نشد.

مجددا در تاریخ هجدهم مهر ماه 1401، ساترا با فیلمو مکاتبه می کند و نکاتی را در ارتباط با محتوای سریال به فیلیمو اعلام می کند.

او خاطرنشان کرد: همچنین در تاریخ 6/ 7/ 1401 یک جلسه کارشناسی با دعوت از آقایان نیما جاویدی و مجید مطلبی ـ کارگردان و تهیه کننده سریال آکتور ـ در ساترا برگزار و اهم ملاحظات محتوایی درباره طرح ثبت شده برای سریال به این دو نفر اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ ساترا به انتقاد از روند مجوز برای سریال نیما جاویدی

پاسخ ساترا به انتقاد از روند مجوز برای سریال نیما جاویدی