مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 12:452023-01-23سياسي

زائران رضوی میهمان جشن و سرور ماه رجب و ولادت امام باقر(ع)


همزمان با آغاز ماه رجب و سالروز ولادت امام محمد باقر(ع)، حرم رضوی غرق سرور است و زائران امام هشتم(ع) در ویژه برنامه هایی که آستان قدس به مناسبت این ایام خجسته تدارک دیده شرکت می کنند.

- همزمان با آغاز ماه رجب و سالروز ولادت امام محمد باقر(ع)، حرم رضوی غرق سرور است و زائران امام هشتم(ع) در ویژه برنامه هایی که آستان قدس به مناسبت این ایام خجسته تدارک دیده شرکت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، این برنامه ها که به همت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی اجرایی شده بود، همزمان با نخستین شب ماه رجب المرجب و شب میلاد پنجمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت آغاز شد.

شعرخوانی و مدیحه سرایی ذاکران در شب میلاد امام باقر (ع) برنامه محوری این شب، مراسم باشکوهی بود که در رواق امام خمینی (ره) برگزار شد و با قرائت زیارت امین الله، مدیحه سرایی ذاکران اهل بیت (ع)، حاج صادق آهنگران، رضا قانع و مهدی سروری همراه بود.

در این مراسم همچنین سید روح الله موید شاعر آیینی اهل بیت (ع) ابیاتی را در وصف حضرت امام محمد باقر (ع) برای حاضران قرائت کرد.

مرور توصیه های امام باقر و قرائت زیارت نامه مخصوص در این ویژه برنامه حجت الاسلام والمسلمین علی نظری منفرد نیز به تبیین برخی از فرمایشات و سفارشات امام باقر (ع) پرداخت و گفت: غنیمت شمردن فرصت عمر و استفاده از این سرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران رضوی میهمان جشن و سرور ماه رجب و ولادت امام باقر(ع)

زائران رضوی میهمان جشن و سرور ماه رجب و ولادت امام باقر(ع)