مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 11:002023-01-23سياسي

تقویت هویت دختران، حفظ کرامت معلمان و دانشجومعلمان زن


مشاور امور زنان وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ما متولی توسعه فردی و اجتماعی و پیشرفت بیش از هفت میلیون دانش آموز دختر، 50 هزار دانشجومعلم و بیش از 500 هزار معلم زن هستیم گفت: - از دیگر اهداف حوزه کاری ما می توان به اجرایی سازی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بخصوص مواد 33 و 34 به عنوان وظایف اختصاصی آموزش و پرورش اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رابعه امامی رضوی در همایش بانوی فرزانه (گرامیداشت روز زن و مقام مادر) که در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد گفت: سیره حضرت زهرا(س)، نقشه راهی بی بدیلی برای رسیدن به اوج شایستگی برای همه انسان ها در هر زمان و مکانی است.

وی افزود: قانون اساسی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تصویب و به موجب آن زمینه حضور زنان در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی فراهم شد.

مشاور امور زنان وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه با نگاه تحولی دولت سیزدهم و تاکید بر اجرایی شدن سندتحول بنیادین، ضرورت نیل به آرمان های متعالی اسلام بیش از پیش نمایان شد گفت: لازم بود در حوزه زنان نیز نگاه تحولی مندرج در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش محقق شود.

امامی رضوی ادامه داد: شکوفایی دختران و زنان فرهنگی تراز جمهوری اسلامی راهبرد مهم ماست که در دست انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت هویت دختران، حفظ کرامت معلمان و دانشجومعلمان زن

تقویت هویت دختران، حفظ کرامت معلمان و دانشجومعلمان زن