مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 09:502023-01-23اقتصادي

افزایش نجومی اجاره بهای مسکن در بردسیر/ جای خالی نظارت بر مشاورین املاک


در حالی اجاره بهای مسکن در شهرستان بردسیر رشد نجومی پیدا کرده که در کنار کمبود یا نبود نظارت بر مشاورین املاک دلایل غیرمنطقی نیز برای افزایش این اجاره بها مطرح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسیر، بر اساس مصوبات جلسه تنظیم بازار که به ریاست معاون اول رییس جمهور در تاریخ 29 اردیبهشت ماه سال 1401 برگزار شد، سقف افزایش اجاره بهای مسکن در سال 1401 نسبت به اجاره بهای سال 1400، برای شهرهای زیر یک میلیون نفر جمعیت حداکثر15 درصد به تصویب رسید.

 طبق این مصوبه، سازمان تعزیرات حکومتی مکلف شد تا با مشاورین املاک متخلف که این سقف افزایش را رعایت نکنند، برخورد کند، اما اخیرا اجاره بها در شهرستان بردسیر به گونه ای رشد داشته است که اقشار کم درآمد مستاجر را بلاتکلیف کرده است مردمی که نگرانند آیا از پس پرادخت اجاره بها در کنار مخارج برمی آیند یا خیر؟ به نام موجر به کام مشاورین املاک از دفاتر مشاور املاک از خیابانی به خیابان دیگر که می رویم نرخ های متفاوتی برای اجاره یک خانه گذاشته اند و دلیل گرانی و تفاوت قیمت را موجر اعلام می کنند، در حالی که موجران در گفت وگو با خبرنگار فارس اعلام کردند: قیمت ها پیشنهاد مشاورین املاک است.

.

مردم از نهادهای قیمت گذار و نظارتی گله مند هستند و انگار صدایشان به جایی نمی رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نجومی اجاره بهای مسکن در بردسیر/ جای خالی نظارت بر مشاورین املاک

افزایش نجومی اجاره بهای مسکن در بردسیر/ جای خالی نظارت بر مشاورین املاک