مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 09:502023-01-23اجتماعي

وضعیت قرمز هوای اصفهان برای پنجمین روز پیاپی/ شاخص 158 است


شاخص کیفی هوای اصفهان امروز سوم بهمن ماه براساس داده های 15 ایستگاه پایش فعال با میانگین 158 در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شد.

- مسئول امور کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: میانگین شاخص هوای کلانشهر اصفهان در 24 ساعت منتهی به ساعت هشت صبح امروز دوشنبه سوم بهمن ماه براساس داده های دریافتی 11 ایستگاه شهرداری در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شد.

جمشید لقایی با اشاره به اینکه شاخص هوا کماکان در تمامی ایستگاه های شهرداری در وضعیت هشدار قرار دارد، خاطرنشان کرد: امروز شاخص هوا در ایستگاه خیابان میرزا طاهر با 132 AQI در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه های حساس است.

وی ادامه داد: شاخص هوا در ایستگاه دانشگاه صنعتی با میانگین 171، بلوار کاوه با 162، میدان باهنر با 157، محله ولدان (ورزشگاه میثاق) و سپاهان شهر با 156، کردآباد و رهنان با 155، میدان انقلاب با 154 و میدان فیض و خیابان فرشادی با 153 AQI وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می دهد.

مسئول کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: همچنان به همه شهروندان اصفهانی به ویژه افراد آسیب پذیر از جمله سالمندان، افراد دارای بیماری های ریوی و قلبی، زنان باردار و کودکان توصیه می شود از فعالیت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت قرمز هوای اصفهان برای پنجمین روز پیاپی/ شاخص 158 است

وضعیت قرمز هوای اصفهان برای پنجمین روز پیاپی/ شاخص 158 است