مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 09:452023-01-23سياسي

پیش بینی ظرفیت ویژه دانشگاهیان همزمان با جشنواره تئاتر فجر


معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران از در نظر گرفتن ظرفیت ویژه دانشگاهیان در تالار مولوی در روزهای برگزاری جشنواره تئاتر فجر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبسیار هوشمندانه بحث تولید علم و توسعه دانش بنیان را به عنوان یکی از گرانیگاه های اصلی خود مورد تاکید قرار می دهند.

وی تاکید کرد: ما در حال یک تحول علمی هستیم و نه یک تحول علمی وارداتی؛ چراکه استادان غالباً دانش خود را از خارج می گرفتند و در کشور ترویج می دادند اما به برکت انقلاب اسلامی، اندیشه تلاش برای تولید علم بومی در حوزه های مختلف مورد توجه قرار گرفته است.

بهرامی احسان خاطرنشان کرد: اکنون به قدری غنای علمی داریم که اصلاً قابل مقایسه با هیچ رویداد مشابه خودش در ظرف زمانی 40 سال اخیر نیست.

اگر به عنوان یک معلم دانشگاه بخواهم نقش جمهوری اسلامی ایران را در افق آینده پیدا کنم، شک نکنید به عظمت و شکوفایی علمی جمهوری اسلامی ایران خیلی تاکید می کنم.

این نظام مقدس، افراد زیادی خواهد داشت که با اتکا به روحیه و دستاوردهای خلاقانه، نوآورانه و ارزشمند، بقای عظمت جمهوری اسلامی را تضمین خواهند کرد.

عضو هیأت رییسه دانشگاه تهران افزود: ملتی که می تواند ظرف 40 سال با این همه مشکلات و محدودیت ها، چنین شکوفایی رقم بزند، قطعاً می تواند با همین شیب هم ادامه دهد و محدودیت ها مانع رشد آن نمی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ظرفیت ویژه دانشگاهیان همزمان با جشنواره تئاتر فجر

پیش بینی ظرفیت ویژه دانشگاهیان همزمان با جشنواره تئاتر فجر