مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 08:202023-01-23حوادث

اگر با مصدوم ناشی از آلودگی هوا مواجه شدیم چه کنیم؟


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین گفت: در این روزها هموطنان اگر با مصدومین ناشی از آلودگی هوا مواجه شدند آن ها را بی تحرک به حالت درازکش نگاه دارند و از جابه جایی مصدوم بپرهیزند تا تکنسین های اورژانس از راه برسند.

- دکتر حسن اسماعیلی در گفت وگو با ایسنا درخصوص استقرار آمبولانس های اورژانس در سطح شهر در شرایط آلودگی هوا اظهار کرد: پایگاه های اورژانس در سرتاسر شهر مستقر هستند، هر زمان اتفاقی در رابطه با عوارض ناشی از آلودگی هوا یا هر حادثه دیگری رخ دهد، پایگاه های ما نزدیک به محل حوادث قرار دارند.

وی ادامه داد: برای مثال در خیابان فردوسی 2 پایگاه، خیابان دانشگاه 2 پایگاه، مولوی 2 پایگاه و نقاط دیگر مانند مینودر و تهران قدیم نیز پایگاه های فعال وجود دارند، این پایگاه ها در سطح شهر پراکنده بوده و آمبولانس های ما هر زمان که نیاز باشد طی کمتر از 10 دقیقه در صحنه حاضر شده و اقدامات درمانی لازم را برای مصدومین انجام می دهند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین عنوان کرد: در این روزها هموطنان اگر با مصدومین ناشی از آلودگی هوا مواجه شدند آن ها را بی تحرک به حالت درازکش نگاه دارند و از جابه جایی مصدوم بپرهیزند تا تکنسین های اورژانس از راه برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر با مصدوم ناشی از آلودگی هوا مواجه شدیم چه کنیم؟

اگر با مصدوم ناشی از آلودگی هوا مواجه شدیم چه کنیم؟