مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 08:052023-01-23ورزشي

درخشش قایقرانان قزوینی در مسابقات کشوری


رییس هیات قایقرانی استان قزوین از کسب افتخارات و مدالهای رنگارنگ قایقرانان استان در مسابقات مختلف طی چهار ماهه اخیر خبر داد.

- علی احدی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف قایقرانی طی 4 ماه اخیر اظهار کرد: در مهر ماه امسال مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور در تهران برگزار شد که پرهام فتاحی در در ردیف سنی الف رشته کانو اسلالوم مدال طلا را کسب کرد و پرهام سلیمانی در همان رشته در رده سنی ب نقره گرفت، سامیه شالباف در رشته کانو اسلالوم در رده سنی ب مدال نقره را از آن خود کرد و نگار محمدی زاده در رشته ی کانو اسلالوم ردیف سنی الف، مدال برنز را به خود اختصاص داد.

وی افزود: در مسابقات قهرمان کشوری اسلالوم رده سنی جوانان به میزبانی تهران برای نخستین بار تیم قایقرانی استان قزوین توانست مقام تیمی قهرمان کشوری و کاپ قهرمانی کسب کند؛ پرهام فتاحی در رشته کانو  اسلالوم مدال طلا و محمد مهدی نصیری در رشته کایاک اسلالوم مدال مدال نقره را کسب کرد.

رییس هیات قایقرانی ادامه داد: بانوان هم در این مسابقات با کسب کاپ دومی و سومی، نایب قهرمان شدند که سامیه شالباف به مدال نقره، محدثه حسن پور در رشته کایاک اسلالوم به مدال برنز و نگار محمدی زاده در رشته کانو  اسلالوم به مدال برنز دست یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش قایقرانان قزوینی در مسابقات کشوری

درخشش قایقرانان قزوینی در مسابقات کشوری