مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 07:302023-01-23بين الملل

خشم تل آویو از بازدید هیأت اروپایی از مسجد الاقصی


روزنامه یسراییل هیوم (اسراییل امروز) یکشنبه در مطلبی به تنش در روابط اسراییل و اتحادیه اروپا پرداخت و به خشم تل آویو نسبت به بازدید اخیر سفرای کشورهای اروپایی از مسجد الاقصی در روز چهارشنبه گذشته اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، براساس این گزارش، اسراییل بشدت به علت بازدید ده ها دیپلمات اروپایی از مسجد الاقصی از اتحادیه اروپا و کشورهای دیگر غربی انتقاد کرد.

براساس این گزارش، بازدید از مسجد الاقصی که روز چهارشنبه گذشته انجام شد، بدون هماهنگی اسراییل و در سایه نادیده گرفتن سلطه این رژیم بر حرم ابراهیمی بویژه و سلطه آن بر شهر قدس روی داده است.

یسراییل هیوم نوشت: این درحالی است که 30 نماینده اتحادیه اروپا به همراه کانادا، استرالیا و آرژانتین در این بازدید شرکت و با مدیریت اوقاف فلسطین نیز دیدار کردند اما اسراییل را نادیده گرفتند.

این رسانه صهیونیست اضافه کرد: رییس کمیسیون اتحادیه اروپا در رام الله به بازدید از مسجد الاقصی رفت، اما مانع از اطلاع رسانی آن شد، تا این که افراد حاضر در این بازدید، این رویداد را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند.

کنسولگری انگلیس در صفحه خود در توییتر نوشت: در بازدید از مسجد الاقصی، دیپلمات های دیگر با ما در مورد حمایت از سرپرستی کشور اردن از مکان های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشم تل آویو از بازدید هیأت اروپایی از مسجد الاقصی

خشم تل آویو از بازدید هیأت اروپایی از مسجد الاقصی