مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 03:052023-01-22ورزشي

شهگل: تاتامی تاشکند برایم میدان بزرگی بود/ بدنبال حضور در بازی های آسیایی هستم


دارنده مدال طلای مسابقات تیمی کاراته قهرمانی آسیا، گفت: تاتامی تاشکند برایم میدان بزرگی بود و با مبارزه کردن در کنار پورشیب، گنج زاده و سایر قهرمانان تجربه خوبی برایم رقم خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات اوپن پاریس از روز پنج شنبه 29 دی ماه به میزبانی فرانسه آغاز شده است، تعدادی از کاراته کاهای کشورمان قرار بود راهی این مسابقات شوند و طی این سه روز به روی تاتامی بروند اما به دلیل عدم صدور روادید از سوی سفارت این کشور فرصت حضور در این مسابقات را از دست دادند.

مهدی شهگل نماینده تیم ملی کاراته کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا یکی از کاراته کاهایی بود که قرار بود در این رقابت ها حضور داشته باشد که به دلیل کارشکنی سفارت فرانسه فرصت حضور در این مسابقات را از دست داد.

مهدی شهگل نماینده وزن 75 کیلوگرم تیم ملی کاراته ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که شما برای نخستین بار در ترکیب تیم ملی کاراته بزرگسالان راهی مسابقات قهرمانی آسیا شدید حضور در این رقابت ها برای شما چه دست آوردی داشت، گفت: در انتخابی های تیم ملی به عنوان فیکس ترکیب انفرادی انتخاب شدم و برای نخستین بار در ترکیب تیم ملی بزرگسالان راهی مسابقات قهرمانی آسیا شدم و تجربه بسیار بزرگی کسب کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهگل: تاتامی تاشکند برایم میدان بزرگی بود/ بدنبال حضور در بازی های آسیایی هستم

شهگل: تاتامی تاشکند برایم میدان بزرگی بود/ بدنبال حضور در بازی های آسیایی هستم