مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 01:152023-01-22فرهنگي

موزه هنرهای معاصر پس از بازسازی اخیر در چه حال است؟


موزه هنرهای معاصر بعد از بازسازی جزیی که در هفته های اخیر پشت سر گذاشت، تا کمتر از دو هفته دیگر برگزارکننده نمایشگاه عکس با موضوعی مشابه با محتوای نمایشگاه «آینه در آینه» خواهد بود.

- موزه هنرهای معاصر بعد از بازسازی جزیی که در هفته های اخیر پشت سر گذاشت، تا کمتر از دو هفته دیگر برگزارکننده نمایشگاه عکس با موضوعی مشابه با محتوای نمایشگاه آینه در آینه خواهد بود.

نمایشگاه آینه در آینه به عنوان بررسی تاریخ نگارانه از شکل گیری نقاشی اعتراضی که قبل از انقلاب اسلامی در کشورمان شکل گرفت، سال گذشته در جریان چهاردهمین جشنواره تجسمی فجر برگزار شد و قرار است نمایشگاه جدید موزه هنرهای معاصر که همزمان با دهه فجر 1401 برپا می شود، در امتداد همین نمایشگاه باشد.

اما روایت خبر ایسنا پس از بازدید از ساختمان موزه هنرهای معاصر در پی بازسازی اخیر و قبل از آغاز نمایشگاه، به شرح زیر است: وارد ساختمان موزه که می شوید، دیوارها هنوز خالی هستند و گالری های موزه محتوایی برای نمایش ندارند؛ اما حوض بزرگ و براقی که در بخش پایانی مسیر موزه قرار دارد، با همان آرامش و ثبات همیشگی، پس از حاشیه های سال گذشته پشت سر گذاشت، هنوز هم جلب توجه می کند.

این اثر ماده و فکر یادگار هنرمند ژاپنی، نوریوکی هاراگوچی است که از زمان افتتاح موزه همچنان باقی مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه هنرهای معاصر پس از بازسازی اخیر در چه حال است؟

موزه هنرهای معاصر پس از بازسازی اخیر در چه حال است؟