مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 23:352023-01-22حوادث

بازداشت عامل تعرض به دانش آموز 8 ساله


آخرین آمار کرونا در ایران دستگیری مهندس برق با اسلحه/ بازداشت عامل تعرض به دانش آموز 8 ساله کوهدشتی/ راننده عصبانی، قربانی درگیری خیابانی/ اشک های زن 70 ساله!/ سارق بدشانس با همسرش به دزدی می رفت/ جیغ وحشت در سکوت صبحگاهی/ نسخه مرگبار مرد رمال برای زندگی زن جوان - مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (یکشنبه دوم بهمن ماه سال 1401) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  آخرین آمار کرونا در ایران مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به 7 میلیون و 563 هزار و 385 تن رسید.

بیشتر بخوانید دستگیری مهندس برق با اسلحه مرد تحصیلکرده وقتی به خاطر بی پولی تصمیم گرفت اسلحه اش را بفروشد توسط مأموران پلیس پایتخت دستگیر شد.

بیشتر بخوانید بازداشت عامل تعرض به دانش آموز 8 ساله کوهدشتی دادستان کوهدشت لرستان از دستگیری عامل آزار جنسی دانش آموز 8 ساله در این شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید راننده عصبانی، قربانی درگیری خیابانی مرد موتورسوار که در جریان درگیری بر سر رانندگی مرتکب قتل شده بود، بزودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می شود.

بیشتر بخوانید اشک های زن 70 ساله! از این تنهایی وحشت دارم و می خواهم با ازدواج همدمی برای خودم پیدا کنم، ولی فرزندانم احساس مرا درک نمی کنند و به هیچ وجه نمی دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت عامل تعرض به دانش آموز 8 ساله

بازداشت عامل تعرض به دانش آموز 8 ساله