مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 23:002023-01-22ورزشي

11هزار پشت نوبتی تسهیلات ازدواج درآذربایجان غربی تعیین تکلیف شوند


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر تعیین تکیف ثبت نام تسهیلات ازدواج جوانان در استان، خواستار تسریع در مشخص شدن وضعیت 11 هزار متقاضی در این بخش شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا ابراهیمی عصر یکشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجان غربی تعیین تکلیف ثبت نام کنندگان تسهیلات ازدواج را تا پایان سال خواستار شد و افزود: نیاز به تحرک بیشتری در بخش بانکی داریم به طوری که بتوانیم شاهد مشخص شدن وضعیت 11 هزار پشت نوبت تسهیلات ازدواج تا قبل از اتمام سال باشیم و در این خصوص شورای هماهنگی بانک ها باید به این موضوع برای سایر بانک ها تاکید کند.

معاون استاندار با اشاره به اهمیت بحث اشتغال جوانان اظهار کرد: باید با کمک همدیگر این مشکل را برای جوانان حل کنیم تا بحث ازدواج و مسکن آنها نیز که به اشتغال وابستگی دارد، حل شود.

ابراهیمی بی توجهی جوانان تحصیل کرده به کارآفرینی را از واقعیت های جامعه عنوان کرد و گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره کل ورزش و جوانان برای برگزاری کلاس های آموزشی و ارائه آموزش های لازم برای جوانان جویای کار و برقراری ارتباط بین آنان با کارآفرینان را مدنظر قرار دهند تا بتوان در ادامه شاهد ایجاد شرایط مؤثر در بحث کارآفرینی و کاریابی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11هزار پشت نوبتی تسهیلات ازدواج درآذربایجان غربی تعیین تکلیف شوند

11هزار پشت نوبتی تسهیلات ازدواج درآذربایجان غربی تعیین تکلیف شوند