مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 21:102023-01-22اقتصادي

ضرورت تسریع در روند سرمایه گذاری ایمیدرو در خراسان جنوبی


استاندار خراسان جنوبی بر ضرورت تسریع در روند سرمایه گذاری سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در استان تأکید کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی بر ضرورت تسریع در روند سرمایه گذاری سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در استان تأکید کرد.

جواد قناعت، امروز یکشنبه 2 بهمن در دیدار معاون ایمیدرو اظهار کرد: سرمایه گذاری ایمیدرو در استان، بهره برداری از ظرفیت های معدنی را شتاب می بخشد.

وی تصریح کرد: ایمیدرو می تواند با سرمایه گذاری در راستای احداث کارگاه های تولید گوهر سنگ ها و تراش سنگ های قیمتی در سطح استان، در ذخایر غنی این ظرفیت در خراسان جنوبی، ارزش افزوده ایجاد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استاندار با اشاره به مصوبات نشست های قبلی استان با ایمیدرو، اظهار کرد: از مجموعه ایمیدرو بخاطر همکاری و ورود به موضوع احداث پست 400 کیلوولت نهبندان تشکر کرد.

قناعت یادآور شد: سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران می تواند با مشارکت در ایجاد واحدهای فرآوری معدنی، در حوزه معادن کم نظیر خراسان جنوبی، به توسعه منطقه کمک کند.

مقدم علی، معاون ایمیدرو نیز از حجم سرمایه گذاری 800 میلیارد تومانی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در استان خراسان جنوبی خبر داد و بر توسعه این سرمایه گذاری ها تأک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تسریع در روند سرمایه گذاری ایمیدرو در خراسان جنوبی

ضرورت تسریع در روند سرمایه گذاری ایمیدرو در خراسان جنوبی