مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 21:052023-01-22سياسي

شورای راهبردی نیروهای انقلابی البرز تشکیل شد


شورای راهبردی نیروهای انقلابی استان البرز طی اطلاعیه خبر از تشکیل این مجموعه دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، در اطلاعیه صادرشده از سوی شورای راهبردی نیروهای انقلابی استان البرز آمده است:  بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِیمِ وَأَطِیعُوا اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَلَا تَنَازَعُوا فَتَفْشَلوا وَتَذْهَبَ رِیحُکُمْ ۖ وَاصْبِرُوا ۚ إِنَّ اللَّهَ مَعَ الصَّابِرِینَ (انفال:46) بی گمان هدف اندیشه توحیدی، وحدت فردی و اجتماعی و هدف اندیشه شیطانی تفرقه افکنی در دل فرد و جامعه توحیدی است.

نگاه تاریخی مبین آن است که پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی بیش از هر چیز مرهون بسط اندیشه توحیدی و وحدت اجتماعی حول محور رهبری الهی امام خمینی و امام خامنه ای بوده و هست.

در مقابل این اندیشه الهی، منیّت های شیطانی و خود اجتهادی های سیاسی و سلیقه ای است که دریچه نفوذ شیطان و تفرقه انگیزی آن در صفوف متحد نیروهای انقلابی است.

این منیّت ها و خود اجتهادی ها و سلیقه های مبتنی بر هواهای نفسانی هرکجا نمود بیشتری داشته، شیطان جولانگاه وسیع تری برای تاخت و تاز و تفرقه افکنی یافته است.

  امروزه نیز با توجه به اینکه نقش نیروهای انقلابی در قوای سه گانه نظام اسلامی بیشتر شده، بدیهی است دشمن بیش از پیش عصبانی است و قطعاً از هیچ نقشه ای برای ایجاد شکاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای راهبردی نیروهای انقلابی البرز تشکیل شد

شورای راهبردی نیروهای انقلابی البرز تشکیل شد