مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 20:402023-01-22پزشكي

فرهنگستان علوم پزشکی در تلاش برای ارتقای سلامت جامعه


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشست فرهنگستان علوم پزشکی واحد جنوب کشور بر نقش فرهنگستان علوم پزشکی در همفکری برای ارتقای سلامت جامعه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سید وحید حسینی در نشست فرهنگستان علوم پزشکی جنوب کشور از تلاش و فعالیت های اعضای فرهنگستان علوم پزشکی واحد جنوب کشور به ویژه دکتر کامران باقری لنکرانی رییس مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت در فرهنگستان علوم پزشکی واحد جنوب کشور قدردانی کرد.

وی افزایش امید به زندگی در کشور را از دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در کشور شاهد دستاوردهای ارزنده ای در حوزه بهداشت، درمان و آموزش بوده ایم و باید با عزم جدی و تلاش مضاعف برای رفع نواقص و تکامل دستاوردها کوشش شود.

حسینی با بیان اینکه مجموعه فعالیت های انجام شده از 40 سال گذشته نشان از رشد تمامی حوزه ها در کشور دارد که مایه سربلندی نظام جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: در حال حاضر یکی از موضوعات مهم در سلامت خانواده، اهمیت مضاعف بخشیدن به تعالی خانواده و جوانی جمعیت است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر افزایش نظارت مسوولان قانون گذار در راستای رفع چالش های موجود به ویژه در حوزه سلامت، نقش فرهنگستان علوم پزشکی را یک نهاد کمک کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگستان علوم پزشکی در تلاش برای ارتقای سلامت جامعه

فرهنگستان علوم پزشکی در تلاش برای ارتقای سلامت جامعه