مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 20:202023-01-22اقتصادي

فرماندار: اطلاعات طرح «فناوران2» شهرکرد تا 20 روز آینده تکمیل شود


در جلسه بررسی مشکلات طرح احداث «فناوران2» در شهرکرد مصوب شد، مشاور طرح نیازها و ضرورت های مدنظر جهاد کشاورزی را با هماهنگی اداره صنعت، معدن و تجارت و شرکت تعاونی طی 20 روز در اختیار جهاد کشاورزی قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالعلی ارژنگ امشب در جلسه تعیین تکلیف اراضی فناوران 2 شهرکرد گفت: احداث فناوران 2، در محدوده کوره های آجرپزی قدیمی جنوب شهرکرد پروسه ای طولانی دارد که اقدامات گسترده ای از جمله تشکیل تعاونی برای حل مشکلات این محل انجام شده است.

فرماندار شهرستان شهرکرد افزود: تا 2 الی3 سال گذشته قریب به 2 هزار و 100 نفر در بازه های زمانی متفاوتی برای دریافت زمین در این محل بدون تشکیل تعاونی ثبت نام و مبالغی را نیز واریز کردند.

وی ادامه داد: بخشی از اراضی این مکان در محدوده کوره های آجرپزی است که تا کنون 2 بخش 14 و 4 هکتاری برای فاز اول فناوران آماده و زیرساخت های آن نیز فراهم شده است.

ارژنگ بیان داشت: تغییر کاربری 34 هکتار باقی مانده را نیز جهاد کشاورزی باید دنبال می کرد که به این نتیجه رسیدیم مشاوری برای طرح انتخاب کنیم تا مطالعاتی پیرامون اینکه چه تعداد صنف در شهرکرد فعال هستند و باید چه تعداد شغل در فناوران2 برایشان فراهم شود انجام دهد که در بررسی اولیه 300 هکتار اراضی مورد نیاز اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار: اطلاعات طرح «فناوران2» شهرکرد تا 20 روز آینده تکمیل شود

فرماندار: اطلاعات طرح «فناوران2» شهرکرد تا 20 روز آینده تکمیل شود