مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 15:502023-01-22سياسي

وضعیت صنعت خودرو به زودی متفاوت خواهد شد


رییس جمهوری صبح امروز (یکشنبه) با حضور در صحن علنی مجلس، ضمن اشاره به افزایش تولیدات صنعتی و از جمله خودرو، بر ادامه روند افزایش تولید خودرو با تمرکز بر تولیدِ با کیفیت تاکید کرده و معتقد است که کمبودها با واردات جبران خواهد شد.

- رییس جمهوری صبح امروز (یکشنبه) با حضور در صحن علنی مجلس، ضمن اشاره به افزایش تولیدات صنعتی و از جمله خودرو، بر ادامه روند افزایش تولید خودرو با تمرکز بر تولیدِ با کیفیت تاکید کرده و معتقد است که کمبودها با واردات جبران خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 2 بهمن ماه) خود به بررسی گزارش شور اول کمیسیون تلفیق در مورد لایحه بودجه سال 1402 کل کشور با حضور رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه پرداختند و در نهایت، اعضای کمیسیون پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان، کلیات لایحه بودجه سال 1402 را تصویب کردند.

سید ابراهیم رییسی با حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در دفاع از کلیات لایحه بودجه سال 1402 کل کشور ، ضمن تاکید بر اینکه تمام تلاش دولت بر این بوده است که سال جاری را با رشد اقتصادی دنبال کند، به حدود چهار درصد رشد اقتصادی، رشد سرمایه گذاری، کاهشی شدن تورم و رشد تولید اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت صنعت خودرو به زودی متفاوت خواهد شد

وضعیت صنعت خودرو به زودی متفاوت خواهد شد