مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 15:452023-01-22سياسي

قلک های دانش آموزان وسیله آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اردبیل


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: قلک های جمع آوری شده دختران دانش آموز اردبیلی زمینه آزادی دو زندانی مالی غیرعمد در اردبیل را فراهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین کثیرلو ظهر یکشنبه در آیین اهدای قلک های دانش آموزان مدرسه دخترانه هیأت امنایی شهید خلبان ذاکر اردبیل به ستاد دیه اردبیل اظهار کرد: امروز به همت این دانش آموزان خیراندیش و مدیر و اولیای مدرسه زمینه آزادی دو زندانی مالی و غیرعمد فراهم شد.

وی با اشاره به اینکه ستاد دیه استان میزبان میهمانانی بود که با دستانی کوچک و دل هایی بزرگ آمده بودند تا در آزادی زندانیان غیرعمد مشارکت داشته باشند، خاطرنشان کرد: اقدام شاخص دانش آموزان مدرسه دخترانه هیأت امنایی شهید خلبان ذاکر اردبیل باید به الگویی بزرگ در مسیر ایثار و نوعدوستی تبدیل شود.

رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: بخشنده بودن بیش از آن که توانایی مالی بخواهد قلب بزرگی می خواهد و حرکت خودجوش این نوجوانان مصداق گذشت، ایثار و همدلی است.

کثیرلو افزود: حضور آموزش و پرورش در عرصه های مختلف فرهنگی و همچنین کمک به آسیب های اجتماعی با نیت ترویج فرهنگ کرامت، گذشت و ایثار در بین دانش آموزان کاری پسندیده و ستودنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلک های دانش آموزان وسیله آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اردبیل

قلک های دانش آموزان وسیله آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اردبیل