مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 15:152023-01-22سياسي

ورود اعتبارات بخش آلایندگی پس از 10 سال به بخشداری گچساران


امسان بعد از ده سال برای اولین بار اعتبارات قابل توجهی از بخش آلایندگی با تلاش نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس و فرماندار در دو مرحله وارد بخشداری این شهرستان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزازی فارس از گچساران علیزاده معاون سیاسی و امنیتی فرماندار گچساران در نشست هم اندیشی معتمدین و منتقدین روستاهای بخش مرکزی این شهرستان اظهار کرد: حضور شما در کنار مسئولان در تمامی حوزه ها بسیار موثر است.

 وی بیان کرد: شما معتمدین و منتقدین می توانید در حل برخی از مشکلات بسیار موثر باشید.

علی محمد آقایی بخشدار مرکزی گچساران در این نشست تصریح کرد: استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل حضور معتمدین و منتقدین در روستاها در تمامی حوزه ها به خصوص برخی مسائل و مشکلات بسیار مهم و تاثیر گذار است.

 وی عنوان کرد: امسان بعد از ده سال برای اولین بار اعتبارات قابل توجهی از بخش آلایندگی با تلاش نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس و فرماندار در دو مرحله وارد بخشداری گچساران شد  بخشدار مرکزی گچساران خاطرنشان کرد: این اعتبار افزون بر 140 میلیارد ریال بوده که برای اجرای 22 پروژه در حوزه عشایری و اجرای برخی پروژه ها در 65 روستا اختصاص داده شده است.

 آقایی بیان کرد: طبق آخرین سرشماری جمعیت گچساران 123 هزار و 701 نفر و جمعیت روستاهای آن نیز 27 هزار و 352 نفر ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود اعتبارات بخش آلایندگی پس از 10 سال به بخشداری گچساران

ورود اعتبارات بخش آلایندگی پس از 10 سال به بخشداری گچساران