مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 13:352023-01-22اقتصادي

2 هتل بیمارستان جدید در کرمانشاه احداث می شود


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از انجام مقدمات برای صدور مجوز احداث دو هتل بیمارستان جدید در کرمانشاه خبر داد.

- علی صابر در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تلاش برای توسعه توریسم سلامت باتوجه به موقعیت مرزی استان، اظهارکرد: در این راستا در دو بخش تاسیسات گردشگری و صدور مجوز برای دفاتر خدماتی مسافرتیِ این حوزه اقدام می کنیم.

وی افزود: در بحث تاسیسات گردشگری تاکنون دو هتل بیمارستان در استان احداث شده که یکی از آنها هتل بیمارستان حکیم است که چندی پیش افتتاح شد و هم اکنون فاز توسعه ای آن در دستورکار قرار گرفته است.

معاون گردشگری استان تصریح کرد: همچنین هتل بیمارستان ماد نیز پروژه دیگر حوزه گردشگری سلامت استان است که در حال حاضر حدود 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم تا سال آینده افتتاح شود.

وی از انجام مقدمات برای صدور مجوز احداث دو هتل بیمارستان دیگر هم در کرمانشاه خبر داد و گفت: این دو هتل بیمارستان توسط بخش خصوصی احداث خواهند شد و مقدمات کار در حال انجام است.

صابر در ادامه از برنامه ریزی جهت برگزاری فم تور برای فعالین گردشگری عراق در کرمانشاه خبر داد و گفت: طی سالهای گذشته چندباری این نوع از فم تورها را برگزار کردیم که منجربه رشد قابل توجهی در بخش گردشگری سلامت استان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هتل بیمارستان جدید در کرمانشاه احداث می شود

2 هتل بیمارستان جدید در کرمانشاه احداث می شود