مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 13:102023-01-22سياسي

اقدام اروپا نسبت به سپاه برای سرپوش گذاشتن به اقدامات تروریستی خود در منطقه است


اتحادیه اروپا با صدور قطعنامه تروریستی خواندن سپاه می خواهد بر اقدامات تروریستی و جنایات خود در کشورهایی مانند افغانستان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در دیدار شورای تامین شهرستان سنندج با فرماندهان سپاه سنندج و لشکر عملیاتی 22 بیت المقدس کردستان اظهار کرد: سپاه پاسداران همیشه و در همه زمینه ها خوش درخشیده و از جمله نهادهایی است که با علما و ماموستایان تعامل خوبی دارد.

امام جمعه سنندج با اشاره به صدور قطعنامه اتحادیه اروپا و قرار دادن سپاه در لیست نهادهای ترویستی، افزود: در آیه قرآن آمده است، خداوند پشتیبان مردم مسلمان است و عظمتی بزرگ به مسلمانان و مردم مومن داده لذا همین عظمت است که اروپا را رنجانده و از این هراس دارند که مسلمانان متحد شوند.

وی با بیان اینکه چراغی که خداوند برای مردم مسلمان روشن کرده هیچ جامعه کافری نخواهد توانست آن را خاموش کند، یادآور شد: مردم کردستان در زمان های مختلف و در بسیاری جنگ ها مورد اصابت هزاران موشک و بمباران قرار گرفته اند و برای این مردم مشخص است که چه کسی جنایتکار و تروریست است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اذعان کرد: اروپا با اسیر کردن زن و بچه های مردم کشورهایی مانند افغانستان و عراق و دیگر کشورها تروریستی بودن خود را نشان داده و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام اروپا نسبت به سپاه برای سرپوش گذاشتن به اقدامات تروریستی خود در منطقه است

اقدام اروپا نسبت به سپاه برای سرپوش گذاشتن به اقدامات تروریستی خود در منطقه است