مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 12:302023-01-22فرهنگي

نخستین جشنواره رسانه ای «وصال» در اصفهان برگزار می شود


رییس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان از برگزاری نخستین جشنواره «فیلم نامه نویسی، داستانک و سناریونویسی وصال» در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

- اصفهان- رییس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان از برگزاری نخستین جشنواره فیلم نامه نویسی، داستانک و سناریونویسی وصال در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

مهدی پایون در گفت وگو با مهر داشت: سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان باهدف تولید محتوا و متن فاخر به منظور تهیه فیلم کوتاه و موشن گرافی، شناسایی ظرفیت های موجود برای تولید متن های رسانه ای و ارائه آموزش هایی در این زمینه به افراد و نویسندگان مستعد، نسبت به برگزاری این جشنواره اقدام کرده است.

وی هدف از برگزاری این رویداد را حمایت و شناسایی فعالان حوزه نویسندگی و سناریو نویسی دانست و گفت: امید است بتوانیم از ظرفیت افراد شاخص در این بخش استفاده کنیم.

رییس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان این که آموزش مهارت سناریونویسی در جشنواره وصال به صورت ورکشاپ برگزار می شود، خاطرنشان کرد: علاقه مندان تا دوازدهم بهمن ماه فرصت دارند آثار خود در سه محور بازی و بازی های رایانه ای، ارتباط مؤثر با نوجوان و نوجوان و فضای مجازی را به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جشنواره رسانه ای «وصال» در اصفهان برگزار می شود

نخستین جشنواره رسانه ای «وصال» در اصفهان برگزار می شود