مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 11:302023-01-22اقتصادي

آماده همکاری برای تولید خودرو و تامین انرژی تجدیدپذیر هستیم


آماده همکاری با ایران در زمینه انرژی های تجدیدپذیر، تولید خودرو، تولید تنباکو و به طور کلی توسعه همکاری های صنعتی و معدنی و .

- .

هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هوی سی اینسزا وزیر صنایع و تجارت زیمباوه در دیدار با سید رضا فاطمی امین وزیر صمت کشورمان، با بیان اینکه از زمان استقلال زیمباوه روابط بسیار تاریخی دیرینه ای با ایران داشته ایم، اظهار کرد: دولت جدید زیمباوه از چهار سال پیش آغاز به کار کرده است لذا در دوره دوم جمهوریت قرار داریم و آماده ایم تا شرایط خود را تقویت کنیم.

همچنین با توجه به تحریم هایی که علیه کشور ما وجود دارد می توانیم از تجربیات ایران استفاده کنیم.

وی گفت: رییس جمهور زیمباوه اعلام کرده که باید در زمینه مسائل بین المللی دوباره روابط مان را برقرار کنیم و مخصوصاً در مورد ایران آماده اتحاد جدید و تقویت روابط تجاری هستیم.

سی اینسزا تصریح کرد: زیمباوه هیچگونه محدودیتی برای فعالیت در زمینه معادن، داروسازی و فناوری اطلاعات ندارد و با توجه به دستور اکید رییس جمهور زیمباوه می توانیم در هر سطحی روابط با ایران داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه این روابط می تواند در زمینه کشاورزی نیز باشد، گفت: در زمینه فرآوری مواد غذایی زیمباوه بسیار فعال است و علاقه مند هستیم که تکنولوژی تبدیل گوجه فرنگی به رب گوجه فرنگی را به ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده همکاری برای تولید خودرو و تامین انرژی تجدیدپذیر هستیم

آماده همکاری برای تولید خودرو و تامین انرژی تجدیدپذیر هستیم